ZWROTY I WYMIANA

ZWROTY

Na zgłoszenie oświadczenia o rezygnacji towaru zakupionego w sklepie internetowym Klient ma 14 dni od daty otrzymania paczki ze swoim zamówieniem.

Z kolei na odesłanie do nas zwrotu Klient ma 14 dni od daty przesłania do nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 SPOSÓB ZWROTU

Aby zwrócić produkt postępuj zgodnie ze wskazanymi krokami.

krok 1. Wypełnij i wydrukuj Formularz zwrotu.

krok 2. W celu usprawnienia procedury zwrotu przygotuj potwierdzenie zakupu, które zostało dołączone do Twojego zamówienia. Przyspieszy to realizację zwrotu.

krok 3. Formularz zwrotu towaru umieść z towarem, który chcesz zwrócić w oryginalnym opakowaniu i odeślij na adres:

MINI BÉBÉ

ul. Klonowa 68

52-200 Karwiany

krok 4. Zwrot płatności nastąpi do 14 dni od doręczenia paczki do naszego magazynu na nr konta podany w Formularzu zwrotu. 

WYMAGANIA DO ZWROTU:

1. Towar musi być nowy, nienoszący jakichkolwiek śladów użytkowania;

2. Towar musi posiadać metki (jeśli były przytwierdzone przez producenta), nie może być uprany. Musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu;

3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient;

4. Towar powinien być zabezpieczony. Sprzedający nie odpowiada za wady powstałe podczas transportu.

5. Zgodnie z prawem konsumenckim, produkty takie jak: bielizna, odpakowane smoczki, otwarte kosmetyki, akcesoria kosmetyczne typu rollery do twarzy, szczotki do włosów i ciała oraz środki higieny NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM / WYMIANOM.

6. W przypadku wątpliwości co do stanu zwracanego towaru decydujący głos mają pracownicy sklepu MINI BÉBÉ.

 

WYMIANY

Wymiana towaru w MINI BÉBÉ polega na dokonaniu ZWROTU zgodnie z procedurą wskazaną powyżej oraz złożeniem nowego zamówienia w sklepie internetowym.